Vakantie!! ;-)

16 mei 2015 - Thabazimbi, Zuid-Afrika

Hoi allemaal,

Als eerste, allemaal bedankt voor de leuke reacties! Vergeet ik volgens mij elke keer. Altijd leuk om van "thuis" te horen!

Maar nu nog effe snel een berichtje, want heb weer vakantie, ook al voelt het soms of ik al maanden vakantie heb ;-) Maar zit niet stil hoor, heb de afgelopen 6 weken fotocursus gedaan, geleerd dat ik toch echt ff een andere camera moet aanschaffen, een wilderness first aid certificate gehaald, een tracking diploma gehaald om wilde dieren te herkennen, te volgen en op te sporen in de bush, en als klap op de vuurpijl mijn Advanced Rifle Handling certificaat. Tandjes, dat was me een weekje hoor, heb er een blauwe schoudert aan over gehouden! Maar als het goed is staat de video van de laatste oefening, Lion Charge, op reisblog. Iedereen lacht zich een breuk hier, inclusief ikzelf. Kijken dus!! Dat ding komt op je af met een rotgang, en je moet de afbeelding van de leeuw in de brain zien te raken, je safari gasten kalmeren, een security shot afvuren, etc. Maar wel netjes mijn diploma binnen, en daar ben ik best trots op!

En nu dus weer vrij voor 2 weekies. Alle plannen staan weer op losse schroeven, en zoals meestal hier, plan niet meer dat 24-48 uur vooruit. Zit nu nog in ons base camp maar vertrek later vandaag naar Pretoria, waar ik vanavond slaap in een backpackers met 2 medestudenten. Het plan is om vanaf dinsdag of woensdag een auto te huren en Kruger park te doorkruisen wellicht gecombineerd met een snake handling course...ben bang van die beesten, maar moet dit toch kunnen vind ik.

Ik gooi er nog effe een paar mooie pics tegenaan van het boottochtje van gisteravond en dan wens ik jullie allemaal een fijn voorjaar met hopelijk veel goed terrasjesweer!

Houdoe,

Kauli

Matlabas boottochtMatlabas Boottocht2

Matlabas Boottocht3Matlabas boottocht4

Niet slecht he met telefoon genomen, maar beetje klooien met licht! Ennuh, niet bewerkt! ;-)

1. Henk & Corrie:
    16 mei 2015
    We genieten zo van je verhalen, foto's en nu je doorbraak als fimacteur in een spectaculaire film scène.
    Bram het lijkt of je al een jaar weg bent en dat zal zeker zo voor je ouders voelen.
    Blijf ons op de hoogte houden en geniet!
    Deze ervaring nemen ze je nooit meer af, hoe het ook verder zal verlopen.
    Vanuit regenachtig Oosterhout groetjes
  2. Henk & Corrie:
    16 mei 2015
    Blijf ons op de hoogte houden en geniet!
    Deze ervaring nemen ze je nooit meer af, hoe het ook verder zal verlopen.
    Vanuit regenachtig Oosterhout groetjes
  3. Jeroen:
    20 mei 2015
    Geniaal filmpje van die lion charge Brammetje!